Nisjebutikk i Tromsø
Frakt i Norge 79,-
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Frakt og retur

 

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout.
Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
Du kan også betale med Vipps.

 

2. FRAKT

Vi har fast frakt på kr 79,- for sendinger innen Norge.
For sendinger utenfor Norge må større kostnader påberegnes.
De fleste ordrer er på vei til deg samme dag vi mottar bestillingen eller påfølgende arbeidsdag.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette
meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for
kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til
du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden.
Send en mail innen tiden for angrefrist (14 dager)
til post@skadefryd.no om at du vil returnere varen(e).

Returpakker sendt i oppkrav tas ikke imot.

Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

TROMSØ CLASSIC S. PEDERSEN

Avd. Skadefryd
Storgata 57

9008 TROMSØ

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen,
avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen
av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2.
Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.